Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Påskresa 2027. Göteborg till Narvik eller Hemavan.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1333866" data-attributes="member: 83225"><p>Mitt resesällskap bor i Oslo så jag kör bil dit från Östergötland och ställer den där under veckan. det hade gått att flyga från både Gbg och Sthlm också men det hade tagit mer tid och krångligare flygtider och dyrare parkering isf. Flög man från Gbg vill jag minnas att det var via sthlm och Oslo. Men bor man i Gbg är väl det en smidig variant. Kolla SAS. Priserna var ungefär samma. </p><p></p><p>Men det är ju om du vill till Narvik. Vi åker dit för att topptura men om du ska åka i systemet bara så är ju en sån där tidig påsk rätt troligt att du får minusgrader betydligt längre söderut och i betydligt större system. Jag kollade väderprognosen nu och konstaterar att jag nästa vecka kommer ha ganska ordentliga minusgrader på nätterna även i Stöten. Så Funäs, Vemdalen, Åre osv är ju ganska trygga med minusgrader i slutet av mars. Iaf på nätterna och det räcker ju. Eller är du för varm så du vill undvika plusgrader på dagtid också? Då skulle jag inte ens våga garantera nåt med Narvik heller...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1333866, member: 83225"] Mitt resesällskap bor i Oslo så jag kör bil dit från Östergötland och ställer den där under veckan. det hade gått att flyga från både Gbg och Sthlm också men det hade tagit mer tid och krångligare flygtider och dyrare parkering isf. Flög man från Gbg vill jag minnas att det var via sthlm och Oslo. Men bor man i Gbg är väl det en smidig variant. Kolla SAS. Priserna var ungefär samma. Men det är ju om du vill till Narvik. Vi åker dit för att topptura men om du ska åka i systemet bara så är ju en sån där tidig påsk rätt troligt att du får minusgrader betydligt längre söderut och i betydligt större system. Jag kollade väderprognosen nu och konstaterar att jag nästa vecka kommer ha ganska ordentliga minusgrader på nätterna även i Stöten. Så Funäs, Vemdalen, Åre osv är ju ganska trygga med minusgrader i slutet av mars. Iaf på nätterna och det räcker ju. Eller är du för varm så du vill undvika plusgrader på dagtid också? Då skulle jag inte ens våga garantera nåt med Narvik heller... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Påskresa 2027. Göteborg till Narvik eller Hemavan.
Tillbaka
Topp