Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Passande bindning till Dynastar 6 th sense big
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marcus92" data-source="post: 892615" data-attributes="member: 116290"><p>Har kommit över ett par Dynastar 6 th sense big (2010). Från vad jag läst på internet så verkar det vara </p><p>en schysst skida som fungerar på hela berget (rätta mig gärna om jag har fel eller kom med synpunkter).</p><p></p><p>Så nu återstår bindningarna, är det någon som använt 6 th sense big och vet vad som fungerar</p><p>resp. inte fungerar?</p><p>Jag vill kunna utnyttja hela skidans potential, köra pist och samtidigt kunna förbättra min offpiståkning som </p><p>för närvarande ligger på nybörjarnivå. Jag är ingen jibber men skulle ändå vilja ha ett par stryktåliga bindningar.</p><p></p><p>Jag är 178 cm, väger ca 70 kg och kör med ett par dynafitkompatibla Dalbello virus tour som pjäxor.</p><p></p><p></p><p>Tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marcus92, post: 892615, member: 116290"] Har kommit över ett par Dynastar 6 th sense big (2010). Från vad jag läst på internet så verkar det vara en schysst skida som fungerar på hela berget (rätta mig gärna om jag har fel eller kom med synpunkter). Så nu återstår bindningarna, är det någon som använt 6 th sense big och vet vad som fungerar resp. inte fungerar? Jag vill kunna utnyttja hela skidans potential, köra pist och samtidigt kunna förbättra min offpiståkning som för närvarande ligger på nybörjarnivå. Jag är ingen jibber men skulle ändå vilja ha ett par stryktåliga bindningar. Jag är 178 cm, väger ca 70 kg och kör med ett par dynafitkompatibla Dalbello virus tour som pjäxor. Tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Passande bindning till Dynastar 6 th sense big
Tillbaka
Topp