Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Passande bindning till Fischer RC4 GS skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1329416" data-attributes="member: 26014"><p>Ok, då förstår jag. Det är alltså en ”tom” skida. Tror det blir ganska kostbart att köpa platta och bindning nytt på Alpingaraget eller Dalskidan (eller annan butik med racegrejor). Det låter som att du inte köpt skidan än, och om det kan vara aktuellt så kan jag rekommendera att hoppa in i facebookgruppen ”Alpin racing - köp/sälj”. Där säljs ofta GS kompletta med bindningar och platta för ca 3000.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1329416, member: 26014"] Ok, då förstår jag. Det är alltså en ”tom” skida. Tror det blir ganska kostbart att köpa platta och bindning nytt på Alpingaraget eller Dalskidan (eller annan butik med racegrejor). Det låter som att du inte köpt skidan än, och om det kan vara aktuellt så kan jag rekommendera att hoppa in i facebookgruppen ”Alpin racing - köp/sälj”. Där säljs ofta GS kompletta med bindningar och platta för ca 3000. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Passande bindning till Fischer RC4 GS skida
Tillbaka
Topp