Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Passande hood?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="larssaa" data-source="post: 607222" data-attributes="member: 101790"><p>Tjena ska snart införskaffa mig nya skidor då är det också läge att skaffa en skysst hood och även en tall tee.</p><p></p><p>det enda jag vill ha är förslag på färger på hood och tall tee.</p><p></p><p>det ska "matcha" ett par vita baggy burton ronin, vita handskar, svart hjälm och ett par svarta goggles med "Rainbow färgad" lins</p><p></p><p>jag tänkte först en vit svart hood men det blir för tråkigt.</p><p></p><p>så kom med förslag på färger.</p><p></p><p>Peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="larssaa, post: 607222, member: 101790"] Tjena ska snart införskaffa mig nya skidor då är det också läge att skaffa en skysst hood och även en tall tee. det enda jag vill ha är förslag på färger på hood och tall tee. det ska "matcha" ett par vita baggy burton ronin, vita handskar, svart hjälm och ett par svarta goggles med "Rainbow färgad" lins jag tänkte först en vit svart hood men det blir för tråkigt. så kom med förslag på färger. Peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Passande hood?
Tillbaka
Topp