Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Passar Völkl RTM84 mig som medelgod åkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1066497" data-attributes="member: 145112"><p>Jag tycker du borde kolla upp RTM81 med, det är en lite mjukare skida som är allt annat än vek, bara lite mer lättåkt. Den kommer upplevas lite mer lekfull och du kommer troligtvis känna att du har mer kontroll över dem.</p><p></p><p>Men 84 är en sjukt bra skida, så du kommer kunna växa i den. Så det är inget dåligt val...</p><p></p><p>Hoppas dock du försöker testa dem innan köp, en seriös handlare brukar ha så du kan testa och efter du hittat det du söker så drar de av ev hyrkostnad på köpet. </p><p></p><p>Lycka till.</p><p></p><p>Ja just, håller med om 176cm längden, den kommer passa bra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1066497, member: 145112"] Jag tycker du borde kolla upp RTM81 med, det är en lite mjukare skida som är allt annat än vek, bara lite mer lättåkt. Den kommer upplevas lite mer lekfull och du kommer troligtvis känna att du har mer kontroll över dem. Men 84 är en sjukt bra skida, så du kommer kunna växa i den. Så det är inget dåligt val... Hoppas dock du försöker testa dem innan köp, en seriös handlare brukar ha så du kan testa och efter du hittat det du söker så drar de av ev hyrkostnad på köpet. Lycka till. Ja just, håller med om 176cm längden, den kommer passa bra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Passar Völkl RTM84 mig som medelgod åkare?
Tillbaka
Topp