Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Passar Völkl RTM84 mig som medelgod åkare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1066577" data-attributes="member: 120579"><p>Åker på rtm vwerks vilket är en förbättrad 84a. Skidan är väldigt lättåkt och svarar otroligt bra då man trycker på. Jag skulle däremot kolla på nya 84an som kommer denna säsong. Harr inte åkt den, men tror att pistegenskaperna har blivit ännu bättre. Det är ingen skida att åka offpisten med men klarar allt från ny manchester till eftermiddags pucklar. Va inte orolig att skidan skulle vara för svår att åka på. Du kommer att ha mycket åkglädje och rolig skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1066577, member: 120579"] Åker på rtm vwerks vilket är en förbättrad 84a. Skidan är väldigt lättåkt och svarar otroligt bra då man trycker på. Jag skulle däremot kolla på nya 84an som kommer denna säsong. Harr inte åkt den, men tror att pistegenskaperna har blivit ännu bättre. Det är ingen skida att åka offpisten med men klarar allt från ny manchester till eftermiddags pucklar. Va inte orolig att skidan skulle vara för svår att åka på. Du kommer att ha mycket åkglädje och rolig skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Passar Völkl RTM84 mig som medelgod åkare?
Tillbaka
Topp