Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
PCR test Österrikes gräns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bubbas" data-source="post: 1253403" data-attributes="member: 180166"><p>Jag håller med dig. Men jag skjuter in mig lite på en lite misstänksam dubbelmoral. Absolut inget personligen mot TS, utan mer allmänt. Det har varit mycket prat om solidaritet, "ta en för laget" och "kavla upp" ända till det omkullkastar ens egen situation. Om du läser det jag skriver så ser du att jag tycker att situationen är absurd och hade även med en liten "glimten-i -ögat" smiley i slutet.</p><p>Det har varit en karusell utan dess like. Minns Norge & Danmark som ett tag var rena "ring-så spelar vi" det var ju i princip slutsiffran som avgjorde om man kunde åka eller inte. Vem det gagnade vet jag inte.</p><p>Men nu är regler regler och vi har de politiker vi förtjänar.</p><p></p><p>Finns ju en affärsmöjlighet här; Smuggla skidsugna skandinaver till Österrike. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bubbas, post: 1253403, member: 180166"] Jag håller med dig. Men jag skjuter in mig lite på en lite misstänksam dubbelmoral. Absolut inget personligen mot TS, utan mer allmänt. Det har varit mycket prat om solidaritet, "ta en för laget" och "kavla upp" ända till det omkullkastar ens egen situation. Om du läser det jag skriver så ser du att jag tycker att situationen är absurd och hade även med en liten "glimten-i -ögat" smiley i slutet. Det har varit en karusell utan dess like. Minns Norge & Danmark som ett tag var rena "ring-så spelar vi" det var ju i princip slutsiffran som avgjorde om man kunde åka eller inte. Vem det gagnade vet jag inte. Men nu är regler regler och vi har de politiker vi förtjänar. Finns ju en affärsmöjlighet här; Smuggla skidsugna skandinaver till Österrike. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
PCR test Österrikes gräns
Tillbaka
Topp