Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
PCR test Österrikes gräns
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="duelago" data-source="post: 1253482" data-attributes="member: 120473"><p>Jag bor i Saalbach och många kompisar har varit nere och besökt mig i vinter. Det är inga kontroller vid gränsen och hotellen är fulla.</p><p></p><p>Skulle du bli stoppad kan du ta PCR-testet här nere. Du missar lite skidåkning men oddsen att du klarar att passera gränsen utan problem är alltså goda</p><p></p><p>Du måste dock ha tre doser eller färre än 180 dagar sedan du tog dos 2 för att liftkortet ska funka. Systemet är hightech med QR-läsare som är integrerad med SKIDATAs liftkortsystem.</p><p></p><p>Tidigare var det ganska hårda även på en del restauranger, men numera behöver man mest vifta med ett covidpass och de släpper in dig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="duelago, post: 1253482, member: 120473"] Jag bor i Saalbach och många kompisar har varit nere och besökt mig i vinter. Det är inga kontroller vid gränsen och hotellen är fulla. Skulle du bli stoppad kan du ta PCR-testet här nere. Du missar lite skidåkning men oddsen att du klarar att passera gränsen utan problem är alltså goda Du måste dock ha tre doser eller färre än 180 dagar sedan du tog dos 2 för att liftkortet ska funka. Systemet är hightech med QR-läsare som är integrerad med SKIDATAs liftkortsystem. Tidigare var det ganska hårda även på en del restauranger, men numera behöver man mest vifta med ett covidpass och de släpper in dig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
PCR test Österrikes gräns
Tillbaka
Topp