Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Pegs på mtb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patriknorling" data-source="post: 301247" data-attributes="member: 70951"><p>men asså det va jag som skrev det some av fredde_sx men jag gjorde det på min brors dator och jjag behövde bevaka dete så jag skrev bara nåt!</p><p></p><p>men asså jag cyklar inte seriöst eller nånting jag bara latchar och såna grejer så för det första jag fattar inte det ddär med 14mm axel och sånt jag undrar bara om amn kan ha pegs för dete nice!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patriknorling, post: 301247, member: 70951"] men asså det va jag som skrev det some av fredde_sx men jag gjorde det på min brors dator och jjag behövde bevaka dete så jag skrev bara nåt! men asså jag cyklar inte seriöst eller nånting jag bara latchar och såna grejer så för det första jag fattar inte det ddär med 14mm axel och sånt jag undrar bara om amn kan ha pegs för dete nice! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Pegs på mtb?
Tillbaka
Topp