Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Pengar för ärr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 912899" data-attributes="member: 85390"><p>Har ett exakt likadant problem fast vid armbågen 3 ärr, 2 från "spikarna" och ett från där benet bröts. alla är ordentligt synliga och kan inte sträcka ut armen helt. Sen har jag nedsatt känsel, det kommer du också få med tiden. Får man på i princip alla ärr. Detta skedde också under skoltid. Sen tänkte jag passa på att fråga, får ni cykla på skoltid?</p><p></p><p>Ontopic, jag fick ca fem tusen. Har dock tänkt kontakta dem igen då efter operationen skakar min vänstra hand ganska mycket. Detta var något år sedan så det kan ju helt klart ändrats!</p><p></p><p>Kan ju säga att min skada var ganska hardcore. Hela benet stack ut i armvecket och det sprutade blod! GangZta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 912899, member: 85390"] Har ett exakt likadant problem fast vid armbågen 3 ärr, 2 från "spikarna" och ett från där benet bröts. alla är ordentligt synliga och kan inte sträcka ut armen helt. Sen har jag nedsatt känsel, det kommer du också få med tiden. Får man på i princip alla ärr. Detta skedde också under skoltid. Sen tänkte jag passa på att fråga, får ni cykla på skoltid? Ontopic, jag fick ca fem tusen. Har dock tänkt kontakta dem igen då efter operationen skakar min vänstra hand ganska mycket. Detta var något år sedan så det kan ju helt klart ändrats! Kan ju säga att min skada var ganska hardcore. Hela benet stack ut i armvecket och det sprutade blod! GangZta [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Pengar för ärr
Tillbaka
Topp