Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Pengar för ärr
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lagerqvist" data-source="post: 912949" data-attributes="member: 92607"><p>Jag kan verkligen inte förstå hur du tänker, det är staten som står för sjukvården, och försäkringsbolaget betalar du just för att du ska kunna få ersättning för dina skador om något sånt här skulle inträffa. </p><p></p><p>När jag läser ditt argument om att han får skylla sig själv och att enda sättet detta skulle kunna vara en olycka är att skolan tvingar honom ut för ett stup kantat av kaktusar för att sedan bli utputtad av sin lärare på en väg och därefter bli överkörd av en bil börjar jag fundera på vad du har för verklighetsförankring som tror att detta är vad som krävs för att bryta en arm.</p><p></p><p>Med detta sagt så tycker jag att du ska börja med att gå med detta till läkaren efterssom det då finns bekräftat att du har sökt hjälp för dessa besvär och det är då lättare att få ut pengar. Du bör därefter bara gå hem vänta några veckor sedan höra av dig till försäkringsbolaget och se vart det leder.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lagerqvist, post: 912949, member: 92607"] Jag kan verkligen inte förstå hur du tänker, det är staten som står för sjukvården, och försäkringsbolaget betalar du just för att du ska kunna få ersättning för dina skador om något sånt här skulle inträffa. När jag läser ditt argument om att han får skylla sig själv och att enda sättet detta skulle kunna vara en olycka är att skolan tvingar honom ut för ett stup kantat av kaktusar för att sedan bli utputtad av sin lärare på en väg och därefter bli överkörd av en bil börjar jag fundera på vad du har för verklighetsförankring som tror att detta är vad som krävs för att bryta en arm. Med detta sagt så tycker jag att du ska börja med att gå med detta till läkaren efterssom det då finns bekräftat att du har sökt hjälp för dessa besvär och det är då lättare att få ut pengar. Du bör därefter bara gå hem vänta några veckor sedan höra av dig till försäkringsbolaget och se vart det leder. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Pengar för ärr
Tillbaka
Topp