Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Pengar, pengar...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SKUMberg" data-source="post: 19894" data-attributes="member: 14591"><p>håller med de som säger att man inte ska ha något kneg, dock finns det några sköna x-tra jobb som faller en skidåkare i smaken, ett litet tips är att hjälpa till när det krisar sig för något av de svenska/danska hotellen/barerna och ta betalning genom mat, dvs frukost + midda i ett par dagar för en kvälls/dags arbete. jag slapp laga någon mat på hela säsongen 00-01.. de va guld värt, för är det nått man inte orkar göra så är det nyttig/god mat... som alltid gäller först till kvarn..dec är given. </p><p>billigaste boende får du nog i La daille (10 min gångavst.) kolla med mountain room...dom kan du oxå jobba xtra för.. städa lyx-kåkar, bra betalt, samla ett gäng (ca fem) så kan ni turas om med de taskiga tiderna/dagarna.. detta kan säkert dra ner eran hyra på lght genom M-room.. vi lär synas på la ventyr eller Gr Balme 5 till vintern..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SKUMberg, post: 19894, member: 14591"] håller med de som säger att man inte ska ha något kneg, dock finns det några sköna x-tra jobb som faller en skidåkare i smaken, ett litet tips är att hjälpa till när det krisar sig för något av de svenska/danska hotellen/barerna och ta betalning genom mat, dvs frukost + midda i ett par dagar för en kvälls/dags arbete. jag slapp laga någon mat på hela säsongen 00-01.. de va guld värt, för är det nått man inte orkar göra så är det nyttig/god mat... som alltid gäller först till kvarn..dec är given. billigaste boende får du nog i La daille (10 min gångavst.) kolla med mountain room...dom kan du oxå jobba xtra för.. städa lyx-kåkar, bra betalt, samla ett gäng (ca fem) så kan ni turas om med de taskiga tiderna/dagarna.. detta kan säkert dra ner eran hyra på lght genom M-room.. vi lär synas på la ventyr eller Gr Balme 5 till vintern.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Pengar, pengar...
Tillbaka
Topp