Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Pengar, pengar...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="David_GBG" data-source="post: 19897" data-attributes="member: 14138"><p>Beror på hur billigt man lyckas få det om man fixar innan. Ett bra pris ligger väl strax under 20000 SEK per person. Sen är det bara att räkna själv. Vi bodde 6 på 36 kvadrat och lyckades få ner varje persons pris till ca 17000 SEK. Men vi hade nog lite tur.</p><p>Om du inte kan pruta via telefon/email så du får ett bra pris kan du nog lika gärna åka ner och fixa på plats.</p><p>Det finns många dåliga och sämre folk att kontakta. Tyvärr har jag inget guldkort att rekomendera. Vi hyrde av en gammal avdankad surfare från Australien... Piers för er som känner till honom. Han var väl ingen höjdare till hyrsevärd precis. Har i skrivande stund fortfarande inte fått tillbaka depositionen. Fast det hade man väl inte räknat med heller iofs. Vill du ha en hyresvärd som (kanske, jag vet inte) går att snacka med kan du ju vända dig till Alpservice (Svensk/Danskt?). Det borde ju iaf gå att prata med dem. Dock har de ryktet att vara dyyyyra. </p><p>En annan snubbe heter David Varah och jobbar på Peak Services tror jag. Han sägs va hyffsad, men har för mig att jag inte fick nåt vidare bra pris av honom nr jag ringde.</p><p></p><p>En annan sak att tänka på är om man får vara hur många som helst i lägenheten (lägenhet å lägenhet.. vi bodde i ett garage!). Oftast har den som hyrar ut restriktioner på hur många som får bo där och hotar med att man blir utkastad om man inte sköter sig. Kan inte påstå att vi blev särskilt hårt kontrollerade. Det var snarare ett problem att få Piers att komma till lägenheten när vi ville han nåt (typ klaga på att toaletten fortfarande läckte). Nåväl... lycka till i ditt sökande!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="David_GBG, post: 19897, member: 14138"] Beror på hur billigt man lyckas få det om man fixar innan. Ett bra pris ligger väl strax under 20000 SEK per person. Sen är det bara att räkna själv. Vi bodde 6 på 36 kvadrat och lyckades få ner varje persons pris till ca 17000 SEK. Men vi hade nog lite tur. Om du inte kan pruta via telefon/email så du får ett bra pris kan du nog lika gärna åka ner och fixa på plats. Det finns många dåliga och sämre folk att kontakta. Tyvärr har jag inget guldkort att rekomendera. Vi hyrde av en gammal avdankad surfare från Australien... Piers för er som känner till honom. Han var väl ingen höjdare till hyrsevärd precis. Har i skrivande stund fortfarande inte fått tillbaka depositionen. Fast det hade man väl inte räknat med heller iofs. Vill du ha en hyresvärd som (kanske, jag vet inte) går att snacka med kan du ju vända dig till Alpservice (Svensk/Danskt?). Det borde ju iaf gå att prata med dem. Dock har de ryktet att vara dyyyyra. En annan snubbe heter David Varah och jobbar på Peak Services tror jag. Han sägs va hyffsad, men har för mig att jag inte fick nåt vidare bra pris av honom nr jag ringde. En annan sak att tänka på är om man får vara hur många som helst i lägenheten (lägenhet å lägenhet.. vi bodde i ett garage!). Oftast har den som hyrar ut restriktioner på hur många som får bo där och hotar med att man blir utkastad om man inte sköter sig. Kan inte påstå att vi blev särskilt hårt kontrollerade. Det var snarare ett problem att få Piers att komma till lägenheten när vi ville han nåt (typ klaga på att toaletten fortfarande läckte). Nåväl... lycka till i ditt sökande! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Pengar, pengar...
Tillbaka
Topp