Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Pengar, pengar...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flip" data-source="post: 19898" data-attributes="member: 14082"><p>Om jag inte är helt fel på det, så är Mountain Rooms den skabbiga lägenhetsuthyrarfilialen bredvid Cafe Fats (de har i och för sig två filialer tror jag).</p><p>Om jag har fel angående vilken agance det är som ligger bredvid Fats - sluta läsa.</p><p></p><p>Om det dock är Mountain som ligger bredvid kan jag starkt icke-rekomendera dem. Åtminstone inte vad det gäller jobb. Arbetssökande-antalet i Val är STORT, vilket de (som så många andra) utnyttjar. En kompis blev blåst på en dagslön (svart givetvis, då kan han inte säga till om något). Att städa lägenheter hos detta företaget (vilket var hans arbetsuppgift) är ett ganska kass jobb. Man får gå runt (i och för sig smidigt bussystem som kör ofta och överallt) och får ej betalt för den tid man färdas mellan de olika lägenheterna runt om i dalen. De uppfattar den tid som fritid, vilket jag då inte gör. Sen har de ett jäkla kalle-anka system vad det gäller registrering av tider då man arbetar, så mitt råd i att skita i den agancen. Återigen, om det är den agancen som ligger bredvit Cafe Fats.</p><p></p><p>Annars är Val ett trevligt säsongarställe - får se om jag tar mig en vinter där i år igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flip, post: 19898, member: 14082"] Om jag inte är helt fel på det, så är Mountain Rooms den skabbiga lägenhetsuthyrarfilialen bredvid Cafe Fats (de har i och för sig två filialer tror jag). Om jag har fel angående vilken agance det är som ligger bredvid Fats - sluta läsa. Om det dock är Mountain som ligger bredvid kan jag starkt icke-rekomendera dem. Åtminstone inte vad det gäller jobb. Arbetssökande-antalet i Val är STORT, vilket de (som så många andra) utnyttjar. En kompis blev blåst på en dagslön (svart givetvis, då kan han inte säga till om något). Att städa lägenheter hos detta företaget (vilket var hans arbetsuppgift) är ett ganska kass jobb. Man får gå runt (i och för sig smidigt bussystem som kör ofta och överallt) och får ej betalt för den tid man färdas mellan de olika lägenheterna runt om i dalen. De uppfattar den tid som fritid, vilket jag då inte gör. Sen har de ett jäkla kalle-anka system vad det gäller registrering av tider då man arbetar, så mitt råd i att skita i den agancen. Återigen, om det är den agancen som ligger bredvit Cafe Fats. Annars är Val ett trevligt säsongarställe - får se om jag tar mig en vinter där i år igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Pengar, pengar...
Tillbaka
Topp