Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pengar styr?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lindgren" data-source="post: 9682" data-attributes="member: 3538"><p>Hur många av er här har åkt på P-R:en? Jag var nere i frankrike och österike och provåkte lagg för ett par veckor sen och av alla dom jag åkte så föll P-R:en mig absolut bäst i smaken. Jag håller med om att det vore bäst att köpa ett par extrem men eftersom dom inte fanns att hyra där nere så ville jag inte köpa grisen i säcken! (kan säga att jag hade inte alls tänkt att prova den här skidan eftersom den såg halft oåkbar ut,blev dock övertalad som tur är!)</p><p></p><p>Sen är det ju så att en skida som passar en person kanske känns helt värdelös för en annan!</p><p>Men men, det är helt ok om ingen annan köper skidan för min del! Det är ju coolare att ha en skida som inte alla andra har...</p><p></p><p>SNART ÄR DET HÖGSÄSONG!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lindgren, post: 9682, member: 3538"] Hur många av er här har åkt på P-R:en? Jag var nere i frankrike och österike och provåkte lagg för ett par veckor sen och av alla dom jag åkte så föll P-R:en mig absolut bäst i smaken. Jag håller med om att det vore bäst att köpa ett par extrem men eftersom dom inte fanns att hyra där nere så ville jag inte köpa grisen i säcken! (kan säga att jag hade inte alls tänkt att prova den här skidan eftersom den såg halft oåkbar ut,blev dock övertalad som tur är!) Sen är det ju så att en skida som passar en person kanske känns helt värdelös för en annan! Men men, det är helt ok om ingen annan köper skidan för min del! Det är ju coolare att ha en skida som inte alla andra har... SNART ÄR DET HÖGSÄSONG! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pengar styr?
Tillbaka
Topp