Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Penny nickel board eller DayDream Cruiser? Är det verkligen samma kvalité?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jaeskoen" data-source="post: 1010862" data-attributes="member: 119942"><p>Tack, hade fått för mig att det va abec 7 var ett märke.</p><p></p><p>Håller med. Folk som inte vet vad de pratar om. Det värsta som finns. Svaret jag fick på vad det va för skillnader va u inte så givande: "Jämför du våra små med Pennys så är det i princip samma bräda"</p><p>Jaha, ok. bra. då vet jag. Känns som att ganska mycket innefattas i det där ordet "princip"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jaeskoen, post: 1010862, member: 119942"] Tack, hade fått för mig att det va abec 7 var ett märke. Håller med. Folk som inte vet vad de pratar om. Det värsta som finns. Svaret jag fick på vad det va för skillnader va u inte så givande: "Jämför du våra små med Pennys så är det i princip samma bräda" Jaha, ok. bra. då vet jag. Känns som att ganska mycket innefattas i det där ordet "princip" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Penny nickel board eller DayDream Cruiser? Är det verkligen samma kvalité?
Tillbaka
Topp