Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Penny nickel board eller DayDream Cruiser? Är det verkligen samma kvalité?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jaeskoen" data-source="post: 1011215" data-attributes="member: 119942"><p>Okej Linnea. Har nu fått brädan <a href="http://www.dhgate.com/22-quot-penny-complete-blue-penny-board-skate/p-ff8080813bdf48c4013c1882883e150c.html" target="_blank">(Länk)</a> och blev väldigt positivt överraskad. Brädan kändes mycket bättre än jag förväntat mig. Truckarna va inte i den metallfärgen som på bilden utan va lackade i en matt svart färg vilket kändes bra. Kullagren va bra. Det stod iaf Abec 7 på dem och de snurrade fint och bra. </p><p></p><p>Istället för loggan i mitten av brädan där det stod "Skateboarding" på brädan va det istället ett stort vitt kursivt "P". Inte alls likt penny-märket men det såg ändå ganska exklusivt ut. </p><p></p><p>På bilden ser det ut som att "fiskfjällen" på brädan är mycket större än en riktig penny, men det visade sig att de va mindre i verkligheten. </p><p></p><p>Har kollat på lite reviews på youtube om fake-pennys men ingen av dem har sett ut som den här. Alla de har sett ut som den här skaten ser ut på bilden. </p><p></p><p>Det enda lite negativa va att hjulen inte va helt perfekta. De snurrade lite i obalans. Men det va typ löjligt lite så det är inget jag märkt när jag kört den.</p><p></p><p>Fick hela brädan för 370 spänn och då va frakten gratis. Så det kändes helt klart värt jämfört med att lägga pengarna på en riktig. Visst man förlorar den här märkes-statusen men själv är jag ingen märkeskille. Mer av en prisvärd-kille. </p><p></p><p>Det är lite svårare att hitta en Nickel på samma sida men här är en <a href="http://www.dhgate.com/the-best-quality-and-the-most-professional/p-ff8080813b22e337013b4ba3d44b19a0.html#s1-5-1" target="_blank">(länk)</a></p><p>Kan ju dock inte garantera att din bräda är av samma "fake-typ" som min eftersom det inte är samma säljare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jaeskoen, post: 1011215, member: 119942"] Okej Linnea. Har nu fått brädan [url=http://www.dhgate.com/22-quot-penny-complete-blue-penny-board-skate/p-ff8080813bdf48c4013c1882883e150c.html](Länk)[/url] och blev väldigt positivt överraskad. Brädan kändes mycket bättre än jag förväntat mig. Truckarna va inte i den metallfärgen som på bilden utan va lackade i en matt svart färg vilket kändes bra. Kullagren va bra. Det stod iaf Abec 7 på dem och de snurrade fint och bra. Istället för loggan i mitten av brädan där det stod "Skateboarding" på brädan va det istället ett stort vitt kursivt "P". Inte alls likt penny-märket men det såg ändå ganska exklusivt ut. På bilden ser det ut som att "fiskfjällen" på brädan är mycket större än en riktig penny, men det visade sig att de va mindre i verkligheten. Har kollat på lite reviews på youtube om fake-pennys men ingen av dem har sett ut som den här. Alla de har sett ut som den här skaten ser ut på bilden. Det enda lite negativa va att hjulen inte va helt perfekta. De snurrade lite i obalans. Men det va typ löjligt lite så det är inget jag märkt när jag kört den. Fick hela brädan för 370 spänn och då va frakten gratis. Så det kändes helt klart värt jämfört med att lägga pengarna på en riktig. Visst man förlorar den här märkes-statusen men själv är jag ingen märkeskille. Mer av en prisvärd-kille. Det är lite svårare att hitta en Nickel på samma sida men här är en [url=http://www.dhgate.com/the-best-quality-and-the-most-professional/p-ff8080813b22e337013b4ba3d44b19a0.html#s1-5-1](länk)[/url] Kan ju dock inte garantera att din bräda är av samma "fake-typ" som min eftersom det inte är samma säljare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Penny nickel board eller DayDream Cruiser? Är det verkligen samma kvalité?
Tillbaka
Topp