Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Persimmon vs HI Persimmon vs Pink Iridium
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rayDreamer" data-source="post: 1002286" data-attributes="member: 138355"><p>Hur slutade det för dig i ditt köp? Jag har själv en Fire Iridium-lins men tyckte det var lite läskigt att åka med den när det var mulet och började bli lite skymning. Man såg inte höjdskillnader och dyligt i backen.</p><p>Jag blev tipsad att skaffa en Pink Iridium VR50 och har nu beställt en hos andmotion.se som har 50% på vinterprodukter nu.</p><p>Jag läste igenom den här tråden och kom fram till att VR50 skulle vara bra för mig, den ska ju funka bra till kvällsåkning också enligt vad EricNorrlander skriver så jag hoppas han har rätt. Annars får det väl bli en till lins för kvällen, om man nu åker så mycket då.</p><p>Jag tänkte åka i Hammarbybacken nu på onsdag och testa mina linser men det kommer nog inte bli någon kvällsåkning, backen blir ju så dåliga framåt eftermiddagen.</p><p></p><p>Det jag valde mellan var VR50 Pink och Persimmon, HI Persimmon hade inte andmotion och dom har 50% rea nu så jag klippte till på en Pink Iridium.</p><p></p><p>Får återkomma med vad jag tycker sen så kanske andra kan få mer hjälp i sina funderingar till lins-köp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rayDreamer, post: 1002286, member: 138355"] Hur slutade det för dig i ditt köp? Jag har själv en Fire Iridium-lins men tyckte det var lite läskigt att åka med den när det var mulet och började bli lite skymning. Man såg inte höjdskillnader och dyligt i backen. Jag blev tipsad att skaffa en Pink Iridium VR50 och har nu beställt en hos andmotion.se som har 50% på vinterprodukter nu. Jag läste igenom den här tråden och kom fram till att VR50 skulle vara bra för mig, den ska ju funka bra till kvällsåkning också enligt vad EricNorrlander skriver så jag hoppas han har rätt. Annars får det väl bli en till lins för kvällen, om man nu åker så mycket då. Jag tänkte åka i Hammarbybacken nu på onsdag och testa mina linser men det kommer nog inte bli någon kvällsåkning, backen blir ju så dåliga framåt eftermiddagen. Det jag valde mellan var VR50 Pink och Persimmon, HI Persimmon hade inte andmotion och dom har 50% rea nu så jag klippte till på en Pink Iridium. Får återkomma med vad jag tycker sen så kanske andra kan få mer hjälp i sina funderingar till lins-köp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Persimmon vs HI Persimmon vs Pink Iridium
Tillbaka
Topp