Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Perthi Australien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Surferic" data-source="post: 51792" data-attributes="member: 28520"><p>Har varit där ett par gånger, fanken va` avis jag blir. Mycket trevlig stad, speciellt föroten Freemantle.</p><p>Schyssta stränder nära stan t.ex. Cottesloe och Scarbrough.</p><p>Har du inte surfat och vindsurfat innan ska du absolut prova där. Grymt surf finns ett par timmar söderut, tanken på spots som Yallingup, Gracetown och Margaret river får min hud att gåsa sig.</p><p>1000km norr om Perth finns ett av världens bästa vindsurfingspots, Gnaraloo. Söderdärom finns spots som Coro, Sunset, Greenhead och Lancelin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Surferic, post: 51792, member: 28520"] Har varit där ett par gånger, fanken va` avis jag blir. Mycket trevlig stad, speciellt föroten Freemantle. Schyssta stränder nära stan t.ex. Cottesloe och Scarbrough. Har du inte surfat och vindsurfat innan ska du absolut prova där. Grymt surf finns ett par timmar söderut, tanken på spots som Yallingup, Gracetown och Margaret river får min hud att gåsa sig. 1000km norr om Perth finns ett av världens bästa vindsurfingspots, Gnaraloo. Söderdärom finns spots som Coro, Sunset, Greenhead och Lancelin. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Perthi Australien
Tillbaka
Topp