Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Petter bryr sig om miljön!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="New_Era-Erik" data-source="post: 270036"><p>jag pissar på miljön. jag kör formel 1 till jobbet, som är en freonfabrik, vårt avfall kastar vi nära atlas-copco så att de kommer en liten del freon i all medecin. skit smidigt! då får alla i sig en liten del freon när dom är som mest skörbara, detta får dom att sakta dö. inom en 10 års period så är jag ensam kvar på planeten, eftersom atlas copco är världsledande på medecin. när jag är ensam kvar på jorden ska jag börja med att förstöra hela skiten från grunden. atombomba iväg alla atombomber som alla inte nu kan styra så att allt, verkligen allt, annat liv inte finns längre. organismerna som sen finns kvar lovar jag att jag personligen kommer att strypa, sakta var och en!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="New_Era-Erik, post: 270036"] jag pissar på miljön. jag kör formel 1 till jobbet, som är en freonfabrik, vårt avfall kastar vi nära atlas-copco så att de kommer en liten del freon i all medecin. skit smidigt! då får alla i sig en liten del freon när dom är som mest skörbara, detta får dom att sakta dö. inom en 10 års period så är jag ensam kvar på planeten, eftersom atlas copco är världsledande på medecin. när jag är ensam kvar på jorden ska jag börja med att förstöra hela skiten från grunden. atombomba iväg alla atombomber som alla inte nu kan styra så att allt, verkligen allt, annat liv inte finns längre. organismerna som sen finns kvar lovar jag att jag personligen kommer att strypa, sakta var och en! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Petter bryr sig om miljön!
Tillbaka
Topp