bagsyme Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #1 nån som vet (många vet nog) vad han rapparen petters ställe heter och vart de ligger i åre? och om det är bra och bra priser...?
nån som vet (många vet nog) vad han rapparen petters ställe heter och vart de ligger i åre? och om det är bra och bra priser...?
Andee Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #2 Wersens heter stället. förbannat bra pizza och priserna är som i övriga Åre, förbannat höga.
Dustbin_Dan Medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #3 Petter har en klubb som han kallar Bamba på Wersens. Wersens är Wersens. Inte Petters.
Andee Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #4 jag menade självfallet vad haket heter där han uppträder...inget annat. Så klart!
Dustbin_Dan Medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #5 Men visst! Tror han kör torsdagar/varannan torsdag, men jag kan minnas fel.
Andee Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #6 stämmer bra det, han kör varannan torsdag på Wersens. Slå klackarna i taket!
bagsyme Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #7 ska vi riva hela haket. så klart tack för informationen iaf... följdfråga. finns de nån hemsida med program dit...? =]
ska vi riva hela haket. så klart tack för informationen iaf... följdfråga. finns de nån hemsida med program dit...? =]
Andee Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #9 nope, finns inget program eller hemsida till Wersens.
bagsyme Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #10 attans... har ni nå tips för att bli en bra skidåkare...?
Andee Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #11 tyngden på dalskidan och zinkpasta, sedan är du en fullfjädrad skidåkare. hyr en lärare, lär dig åka rätt, efter det kan du börja med hopp och offpist. lycka till!
tyngden på dalskidan och zinkpasta, sedan är du en fullfjädrad skidåkare. hyr en lärare, lär dig åka rätt, efter det kan du börja med hopp och offpist. lycka till!
bagsyme Ny medlem 2005-01-26 petters hak i åre? #12 zinkpasta? haha... jag kan ju grunderna. ploga och svänga åt båda hållen. men tycker det är svårare när det börjar bli högre farter... och att försöka se cool ut och ploga ner för backarna känns inte rätt hahahaha...
zinkpasta? haha... jag kan ju grunderna. ploga och svänga åt båda hållen. men tycker det är svårare när det börjar bli högre farter... och att försöka se cool ut och ploga ner för backarna känns inte rätt hahahaha...
RickePuff Ny medlem 2005-01-31 petters hak i åre? #13 "vart de ligger i åre?" Werséns ligger på torget...