Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pettitor, Opus eller R2 122?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valmgren" data-source="post: 1004284" data-attributes="member: 96738"><p>Hade BC i 183 då det var 11/12 versionen och det endast fanns en begränsad upplaga av 192an. Körde den knappt något, men tillräckligt för att det inte var min typ av skida. </p><p>S7an känns lite för directionell och dem två andra du nämnde är svåra att hitta till ett bra pris. Bibbyn är slut i stort sett överallt. </p><p>Vill även ha en skida som ligger i 120-125 segmentet. Skidan kommer användas när det finns lite puder. För uppkört har jag min CD3 som tar sig igenom allting med bravur. </p><p></p><p>Någon erfarenhet av de skidor jag nämnde? Vad tror du om 179 modellen i Pettitor för att få en lekfull skida, eller är 189 lätthanterlig och fortsatt lekfull? (pettit kör på 179, men han är en kort och lätt skidåkare.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valmgren, post: 1004284, member: 96738"] Hade BC i 183 då det var 11/12 versionen och det endast fanns en begränsad upplaga av 192an. Körde den knappt något, men tillräckligt för att det inte var min typ av skida. S7an känns lite för directionell och dem två andra du nämnde är svåra att hitta till ett bra pris. Bibbyn är slut i stort sett överallt. Vill även ha en skida som ligger i 120-125 segmentet. Skidan kommer användas när det finns lite puder. För uppkört har jag min CD3 som tar sig igenom allting med bravur. Någon erfarenhet av de skidor jag nämnde? Vad tror du om 179 modellen i Pettitor för att få en lekfull skida, eller är 189 lätthanterlig och fortsatt lekfull? (pettit kör på 179, men han är en kort och lätt skidåkare.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Pettitor, Opus eller R2 122?
Tillbaka
Topp