Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWahlgren" data-source="post: 854240" data-attributes="member: 72803"><p>Nu vill jag vara med och leka med alla glada och härliga människor!</p><p></p><p>Till en början vill jag ge beröm till Henke och Phil som försöker "pusha" sporten på ett sätt som de gillar. Sen gör det en del riktigt cleana saker på railsen och annat. Phils åkning på den övre delen i x-games banan är riktigt rolig att kolla på. Men det är till hoppen som jag tycker den riktiga frågan kommer. För visst att han inte kör dubblar som alla andra åkarna (vilket 75% av medlemmarna här stör sig på tydligen). Men grejen är att han har ingen vidare stil på hoppen tycker jag, missade grabar samt att han släpper de ganska tydligt. Då ser jag mycket hellre en dubbllflip med någon bra grab än en switch 10 med en halvdålig truckdriver som han släpper tidigt. Men det är kanske min åsikt och jag vet att alla har rätt till en egen åsikt. Men att säga att folk för dubblar utan stil, det är bara löjligt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWahlgren, post: 854240, member: 72803"] Nu vill jag vara med och leka med alla glada och härliga människor! Till en början vill jag ge beröm till Henke och Phil som försöker "pusha" sporten på ett sätt som de gillar. Sen gör det en del riktigt cleana saker på railsen och annat. Phils åkning på den övre delen i x-games banan är riktigt rolig att kolla på. Men det är till hoppen som jag tycker den riktiga frågan kommer. För visst att han inte kör dubblar som alla andra åkarna (vilket 75% av medlemmarna här stör sig på tydligen). Men grejen är att han har ingen vidare stil på hoppen tycker jag, missade grabar samt att han släpper de ganska tydligt. Då ser jag mycket hellre en dubbllflip med någon bra grab än en switch 10 med en halvdålig truckdriver som han släpper tidigt. Men det är kanske min åsikt och jag vet att alla har rätt till en egen åsikt. Men att säga att folk för dubblar utan stil, det är bara löjligt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp