Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="androj" data-source="post: 854263" data-attributes="member: 32995"><p>Jag tycker den här diskussionen har fastnat på att man antingen är för Phil eller dubblar. Tycker till att börja med knappt det var nån i X-games bigairen som körde snygga dubbar, börjar bli lite väl mycket snurr och för lite stil. Men exempelvis en dubbel 10 av typ PK i ett jävla stort hopp kan vara riktigt cleant så jag är inte emot dubblar så. </p><p></p><p>Kikar man åt andra hållet fattar jag inte riktigt Casabons hype heller. Många av de som kör dubblar skulle kunna köra ungefär samma trick som Casabon fast bra mycket snyggare, enligt min åsikt är det inte snyggt att landa i baksätet som Phil ofta gör. Nej då kikar jag hellre på åkare som PK, Jossi, Wallish, TJ, Corey Vanular, Liam Downey samt Tanner Rainville som jag tycker har bland de bästa stilarna där ute. Jag menar inte att Casabon är dålig, bara att han är väldigt uphajpad jämfört med andra åkare som hamnat i bakgrunden. Ska man snacka utveckling tycker jag det är sjukt mycket roligare att kolla på exempelvis Travelling Circus...det är ungefär min åsikt, hamnar nånstans i mitten där <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="androj, post: 854263, member: 32995"] Jag tycker den här diskussionen har fastnat på att man antingen är för Phil eller dubblar. Tycker till att börja med knappt det var nån i X-games bigairen som körde snygga dubbar, börjar bli lite väl mycket snurr och för lite stil. Men exempelvis en dubbel 10 av typ PK i ett jävla stort hopp kan vara riktigt cleant så jag är inte emot dubblar så. Kikar man åt andra hållet fattar jag inte riktigt Casabons hype heller. Många av de som kör dubblar skulle kunna köra ungefär samma trick som Casabon fast bra mycket snyggare, enligt min åsikt är det inte snyggt att landa i baksätet som Phil ofta gör. Nej då kikar jag hellre på åkare som PK, Jossi, Wallish, TJ, Corey Vanular, Liam Downey samt Tanner Rainville som jag tycker har bland de bästa stilarna där ute. Jag menar inte att Casabon är dålig, bara att han är väldigt uphajpad jämfört med andra åkare som hamnat i bakgrunden. Ska man snacka utveckling tycker jag det är sjukt mycket roligare att kolla på exempelvis Travelling Circus...det är ungefär min åsikt, hamnar nånstans i mitten där :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp