Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="axelostlund" data-source="post: 854290" data-attributes="member: 79474"><p>Jag förstår inte hur en åkare kan vara överhypad...man kollar på de man vill kolla på, och har phil mer fans än någon annan är det ju rätt uppenbart vem som är mest clean..jag är så jävla less på att se dubblar med världens mest tweakade mute.....så jag väljer att inspireras av stiler som phil, wrecka, downey, henrik mfl..Hade phil velat gå vägen som alla andra x games åkare och göra massor av dubblar, är jag säker på att han skulle kunna göra minst lika många som alla andra. och dedär om att du snackat med henke är ren skitsnack och det vet alla...MER STIL, MINDRE SNURR...om nu du vet bättre än domare, som du nyss klagade på så visst, döm x games nästa år. kommer ju bli skitroligt,</p><p></p><p>bless.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="axelostlund, post: 854290, member: 79474"] Jag förstår inte hur en åkare kan vara överhypad...man kollar på de man vill kolla på, och har phil mer fans än någon annan är det ju rätt uppenbart vem som är mest clean..jag är så jävla less på att se dubblar med världens mest tweakade mute.....så jag väljer att inspireras av stiler som phil, wrecka, downey, henrik mfl..Hade phil velat gå vägen som alla andra x games åkare och göra massor av dubblar, är jag säker på att han skulle kunna göra minst lika många som alla andra. och dedär om att du snackat med henke är ren skitsnack och det vet alla...MER STIL, MINDRE SNURR...om nu du vet bättre än domare, som du nyss klagade på så visst, döm x games nästa år. kommer ju bli skitroligt, bless. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp