Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Misterister" data-source="post: 854295"><p>Jag har sagt det förut. Dina tidigare Edits har varit underbara. Du har fortfarande stil i luften men railsen i den senaste editen är de sä</p><p>sämsta jag har sett. Nu är jag uppriktig bara, respekterar om andra inte håller med. </p><p></p><p>Om Phil står för mindre snurr mer stil, vafan gjorde han en asdålig sw 12 på xgames. Grab i typ 360 sen sprattel. Han har således snurrat exakt lika mycket som de som gör dub cork, men landat sämre och snurrat fult.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Misterister, post: 854295"] Jag har sagt det förut. Dina tidigare Edits har varit underbara. Du har fortfarande stil i luften men railsen i den senaste editen är de sä sämsta jag har sett. Nu är jag uppriktig bara, respekterar om andra inte håller med. Om Phil står för mindre snurr mer stil, vafan gjorde han en asdålig sw 12 på xgames. Grab i typ 360 sen sprattel. Han har således snurrat exakt lika mycket som de som gör dub cork, men landat sämre och snurrat fult. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp