Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="turiotur" data-source="post: 854296" data-attributes="member: 79578"><p><em><em>Jag känner dom väl och har talat med Henrik flertal gånger. Senast igår faktiskt, och han sa att han bara utnyttjar Phils hype för att få egen publicitet. Han är inte dum Henrik, han vet hur och var han ska placera sitt namn. Han har sagt att han inte har mycket för Phils bakåtsträvande stil och att han inte lämnat level1 utan bara gjorde det för att få iväg Phil från produktionsbolaget då ägarna ledsnat på Phil. Så de kommer ta tillbaka henrik men lämna Phil.</em></em></p><p><em><em>-----------------------------------påhitt, skitsnack---------------------------------------------------------</em></em></p><p><em><em></em></em></p><p><em><em>lägg ner!</em></em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="turiotur, post: 854296, member: 79578"] [i][i]Jag känner dom väl och har talat med Henrik flertal gånger. Senast igår faktiskt, och han sa att han bara utnyttjar Phils hype för att få egen publicitet. Han är inte dum Henrik, han vet hur och var han ska placera sitt namn. Han har sagt att han inte har mycket för Phils bakåtsträvande stil och att han inte lämnat level1 utan bara gjorde det för att få iväg Phil från produktionsbolaget då ägarna ledsnat på Phil. Så de kommer ta tillbaka henrik men lämna Phil. -----------------------------------påhitt, skitsnack--------------------------------------------------------- lägg ner![/i][/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp