Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="axelostlund" data-source="post: 854304" data-attributes="member: 79474"><p>vad är det jag gör som är sämst? i min senaste edit från Åre har jag med en lock-5050, jag satsar inte på att göra kfeds/270s överallt på rails då jag tycker det är sjukt fult..hade med dom klippen för att editen skulle bli 30sek annars., tror du inte jag kan snurra på rails och boxar för jag inte hade med det i en edit från 3 åk...fattar inte varför du ska kritisera mig när det är phil vi snackar om.</p><p></p><p>bara för han sketchar till en 12a?? såg du när alla andra åkare ramlade? dom tappade alla skidor och landade på rygg, ex elias A..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="axelostlund, post: 854304, member: 79474"] vad är det jag gör som är sämst? i min senaste edit från Åre har jag med en lock-5050, jag satsar inte på att göra kfeds/270s överallt på rails då jag tycker det är sjukt fult..hade med dom klippen för att editen skulle bli 30sek annars., tror du inte jag kan snurra på rails och boxar för jag inte hade med det i en edit från 3 åk...fattar inte varför du ska kritisera mig när det är phil vi snackar om. bara för han sketchar till en 12a?? såg du när alla andra åkare ramlade? dom tappade alla skidor och landade på rygg, ex elias A.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp