Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Misterister" data-source="post: 854313"><p>Ja och jag tycker att det är ett steg i fel riktning. Vi har yttrande frihet i Sverige och jag har inteutfört ett grovt påhopp utan bara sagt vad jag tycker. </p><p></p><p>Det handlar inte bara om att ramla, det handlar om att du säger att han kör på stil. Hade han gjort det hade han kört en shysst 7a i sista hoppet. Men nej, en 12a. Anledningen till att han inte gör dubblar är för att han inte kan, han hade velat men han kan inte. Sen skyller han på att de e för att han vill åka så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Misterister, post: 854313"] Ja och jag tycker att det är ett steg i fel riktning. Vi har yttrande frihet i Sverige och jag har inteutfört ett grovt påhopp utan bara sagt vad jag tycker. Det handlar inte bara om att ramla, det handlar om att du säger att han kör på stil. Hade han gjort det hade han kört en shysst 7a i sista hoppet. Men nej, en 12a. Anledningen till att han inte gör dubblar är för att han inte kan, han hade velat men han kan inte. Sen skyller han på att de e för att han vill åka så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp