Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AdamClaeson" data-source="post: 854318" data-attributes="member: 118349"><p>My goood vilken tråd! Luktar ju avundsjuka på lång väg. Skulle aldrig komma på tanken att dizza någon så mycket när han åker 10 gånger bättre än mig själv med ögonbindel. Visst ett forum är till för att diskutera saker. Antar att du vet vad ordet diskutera betyder eftersom du dizzar alla som råkar sätta ett skiljetecken fel. Och inte ens håller dig till saken längre, eller? Är det det det handlar om, att snacka skit om pro-åkare eller folk som inte kan stava? I så fall bör du kanske se dig om efter ett annat forum. </p><p></p><p>Jag kan gärna diskutera olika stilar med dig. Men varför skriva att folk är värdelösa m.m. Om du skruvar in skruven du har lös så kommer du nog inse att Phil är en hyffsad duktig kille och kan det där med skidor. Han lever ju trots allt på det. Säger väl det mesta. </p><p></p><p>Huruvida man gillar hans stil eller ej, tja, vem fan bryr sig?</p><p></p><p></p><p>Kör så det ryker, älska mer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AdamClaeson, post: 854318, member: 118349"] My goood vilken tråd! Luktar ju avundsjuka på lång väg. Skulle aldrig komma på tanken att dizza någon så mycket när han åker 10 gånger bättre än mig själv med ögonbindel. Visst ett forum är till för att diskutera saker. Antar att du vet vad ordet diskutera betyder eftersom du dizzar alla som råkar sätta ett skiljetecken fel. Och inte ens håller dig till saken längre, eller? Är det det det handlar om, att snacka skit om pro-åkare eller folk som inte kan stava? I så fall bör du kanske se dig om efter ett annat forum. Jag kan gärna diskutera olika stilar med dig. Men varför skriva att folk är värdelösa m.m. Om du skruvar in skruven du har lös så kommer du nog inse att Phil är en hyffsad duktig kille och kan det där med skidor. Han lever ju trots allt på det. Säger väl det mesta. Huruvida man gillar hans stil eller ej, tja, vem fan bryr sig? Kör så det ryker, älska mer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp