Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tittti540" data-source="post: 854328" data-attributes="member: 62832"><p>jävla tönt. jag är absolut inte med dig i nånting över huvud taget. jag har ingenting emot phil eller någon annan skidåkare över huvud taget. uppenbarligen tycker folk om phils åkning, låt dom göra det då. det innebär inte att du alls behöver tracka ner på alla som gillar honom eller att du behöver tycka om honom eller kolla på hans edits eller vad som helst. </p><p>va fan låt folk tycka va dom vill, kolla på va dom vill, göra va dom vill osvosv.</p><p>det här är fan anledningen till att man inte kan hänga på freeride längre. folk lägger sig i exakt varenda jävla grejer som folk tycker, vad folk har för kläder, osvosv. alla är väl olika, alla tycker olika. jävla små besserwissrar är vad alla är här.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tittti540, post: 854328, member: 62832"] jävla tönt. jag är absolut inte med dig i nånting över huvud taget. jag har ingenting emot phil eller någon annan skidåkare över huvud taget. uppenbarligen tycker folk om phils åkning, låt dom göra det då. det innebär inte att du alls behöver tracka ner på alla som gillar honom eller att du behöver tycka om honom eller kolla på hans edits eller vad som helst. va fan låt folk tycka va dom vill, kolla på va dom vill, göra va dom vill osvosv. det här är fan anledningen till att man inte kan hänga på freeride längre. folk lägger sig i exakt varenda jävla grejer som folk tycker, vad folk har för kläder, osvosv. alla är väl olika, alla tycker olika. jävla små besserwissrar är vad alla är här. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp