Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnFrusciante" data-source="post: 854337" data-attributes="member: 77319"><p>Det finns ingen som åker så tekniskt som Phil och gör dom sakerna som han gör och får det att se lika tekniskt ut. Men jag kan rada upp en hel hög med folk som gör db cork osv. Det är det som gör han så unik och sticker ut så mycket i mängden. Klart man hellre kollar på Phil som har nåt nytt i varje edit än att se nån annan edit med nåt annat pro där där han gör samma gammla double cork med kanske en ny grab eller lite bättre landing. Det får då inte mig att höja lika mycket på ögonbrynen som att se Phil göra en sittande tailpress på en handrail eller liknande. Men och andra sidan så förstår jag publiken som inte vet så mycket inom den här sporten, Klart dom tycker det är mycket coolare att se en triple cork än en steezig sausage.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnFrusciante, post: 854337, member: 77319"] Det finns ingen som åker så tekniskt som Phil och gör dom sakerna som han gör och får det att se lika tekniskt ut. Men jag kan rada upp en hel hög med folk som gör db cork osv. Det är det som gör han så unik och sticker ut så mycket i mängden. Klart man hellre kollar på Phil som har nåt nytt i varje edit än att se nån annan edit med nåt annat pro där där han gör samma gammla double cork med kanske en ny grab eller lite bättre landing. Det får då inte mig att höja lika mycket på ögonbrynen som att se Phil göra en sittande tailpress på en handrail eller liknande. Men och andra sidan så förstår jag publiken som inte vet så mycket inom den här sporten, Klart dom tycker det är mycket coolare att se en triple cork än en steezig sausage. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp