Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Misterister" data-source="post: 854353"><p>Du tror inte att en tailgrab är svårare på dub 12? Andreas håtveits octograb? Tror att hela startfältet skulle klara en snyggare 12. </p><p></p><p>Du motsäger dig själv dessutom eftersom du säger att han kör bara stil och nu kommer och säger att han är så teknisk. Får inte ihop det. Jag har dessutom lika rätt till min åsikt som du har, jag har inte startat inlägget och har rätt att diskutera. Sen om alla är emot mig det skiter jag i, men kom med relevanta argument för en diskussion om hurvida Phil är duktig eller inte istället för om folk är emot mig. Bevisa att du har rätt, om man tar det tvärt om kandi bevisa att jag har fel. Många stödde hitler men det betydde inte att han hade rätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Misterister, post: 854353"] Du tror inte att en tailgrab är svårare på dub 12? Andreas håtveits octograb? Tror att hela startfältet skulle klara en snyggare 12. Du motsäger dig själv dessutom eftersom du säger att han kör bara stil och nu kommer och säger att han är så teknisk. Får inte ihop det. Jag har dessutom lika rätt till min åsikt som du har, jag har inte startat inlägget och har rätt att diskutera. Sen om alla är emot mig det skiter jag i, men kom med relevanta argument för en diskussion om hurvida Phil är duktig eller inte istället för om folk är emot mig. Bevisa att du har rätt, om man tar det tvärt om kandi bevisa att jag har fel. Många stödde hitler men det betydde inte att han hade rätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Phil Casabon
Tillbaka
Topp