Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
PhotoshopTävlingen RÖSTNING!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 252546" data-attributes="member: 53949"><p>Även om jag har ork så kan jag inte kolla igenom alla!</p><p></p><p>För det första så var det ju smart att INTE skala ner bilderna innan. För nu tar ju varenda jäkla bild upp hela min 12,5" 1024x768 skärm, lätt att få översikt då.</p><p>Sen tar det mig oändligt lång tid att ladda bilderna också då jag sitter o snikar på min grannes 0,5mbit trådlöst.</p><p></p><p>Skulle vart mycket bättre o överskådligare om ni skalat ner bilderna först till posten o sen haft länk med fullskaliga bilder var för sig, inte alla bilder man behöver se stort, men vissa gör man ju, så då kunde man ju tittat på de var för sig.</p><p></p><p>Tills dess låter jag min röst vara neutral då jag inte har en chans att se alla bilder...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 252546, member: 53949"] Även om jag har ork så kan jag inte kolla igenom alla! För det första så var det ju smart att INTE skala ner bilderna innan. För nu tar ju varenda jäkla bild upp hela min 12,5" 1024x768 skärm, lätt att få översikt då. Sen tar det mig oändligt lång tid att ladda bilderna också då jag sitter o snikar på min grannes 0,5mbit trådlöst. Skulle vart mycket bättre o överskådligare om ni skalat ner bilderna först till posten o sen haft länk med fullskaliga bilder var för sig, inte alla bilder man behöver se stort, men vissa gör man ju, så då kunde man ju tittat på de var för sig. Tills dess låter jag min röst vara neutral då jag inte har en chans att se alla bilder... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
PhotoshopTävlingen RÖSTNING!
Tillbaka
Topp