Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pieps jetforce bt 25
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marboh" data-source="post: 1253342" data-attributes="member: 162191"><p>Fläkten tar en del plats och man behöver packa runt det vilket gör (min mening) att det blir lite död volym. </p><p></p><p>Jag köpte rygga i höstas och klämde och kände en hel del. Olika system har lite olika för och nackdelar. Men alla påverkar hur man kan packa väskan på lite olika sätt. </p><p></p><p>Jag var inne på fläkt, men blev med patron. Dels för att jag gillade hur mammut hade löst det med patron som inte är allt för mkt i vägen. Men det var också en kostnadsfråga. Fick rea på rea så blev väldigt stor prisskillnad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marboh, post: 1253342, member: 162191"] Fläkten tar en del plats och man behöver packa runt det vilket gör (min mening) att det blir lite död volym. Jag köpte rygga i höstas och klämde och kände en hel del. Olika system har lite olika för och nackdelar. Men alla påverkar hur man kan packa väskan på lite olika sätt. Jag var inne på fläkt, men blev med patron. Dels för att jag gillade hur mammut hade löst det med patron som inte är allt för mkt i vägen. Men det var också en kostnadsfråga. Fick rea på rea så blev väldigt stor prisskillnad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Pieps jetforce bt 25
Tillbaka
Topp