Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pigga pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kozygin" data-source="post: 1073533" data-attributes="member: 144526"><p>Jag har provat flera pistskidor senaste åren, med betoning på kortsväng. Inga har varit lika bra som Rossignol Hero Elite ST Ti. Möjligen Head Rebels.</p><p></p><p>Jag skulle inte tveka en sekund, jag har 172 längden (14 radie). Jag är 195 cm lång. Var noga med att de ska heta Ti (Titan). </p><p></p><p>Såg att någon klistrade in de "vita" Atomic här, min kompis köpte sådana ifjol. Han är sådär nöjd, provkörde mina i Vemdalen för några veckor sedan och nu vill han köpa nya igen....</p><p></p><p>Jag gjorde som du, testade en skida jag gillade. Sen köpte jag dem och nya pjäxor (Lange XT 130 low volume). Jag är skitnöjd!! Pjäxorna är inte perfekta ännu men jag gick ner en storlek för att få så tajt som möjligt så det hade jag räknat med.</p><p></p><p>Ska bli kul att se vad du väljer!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kozygin, post: 1073533, member: 144526"] Jag har provat flera pistskidor senaste åren, med betoning på kortsväng. Inga har varit lika bra som Rossignol Hero Elite ST Ti. Möjligen Head Rebels. Jag skulle inte tveka en sekund, jag har 172 längden (14 radie). Jag är 195 cm lång. Var noga med att de ska heta Ti (Titan). Såg att någon klistrade in de "vita" Atomic här, min kompis köpte sådana ifjol. Han är sådär nöjd, provkörde mina i Vemdalen för några veckor sedan och nu vill han köpa nya igen.... Jag gjorde som du, testade en skida jag gillade. Sen köpte jag dem och nya pjäxor (Lange XT 130 low volume). Jag är skitnöjd!! Pjäxorna är inte perfekta ännu men jag gick ner en storlek för att få så tajt som möjligt så det hade jag räknat med. Ska bli kul att se vad du väljer! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pigga pistskidor
Tillbaka
Topp