Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pigga pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bud66" data-source="post: 1073705" data-attributes="member: 12646"><p>[USER=131147]@jarnebring[/USER]</p><p></p><p>Varför då?</p><p>Hirscher och de andra i WC får det fäste de behöver. De är så extremt duktiga att grepp på is och balkat inte är ett problem. </p><p>För mig är det helt andra spelregler som gäller. Jag behöver all hjälp jag kan få för att få fast ett par lagg när det är riktigt hårt. Och JAG anser att 917 är den skida som ger MIG det bästa isgreppet.</p><p></p><p>PS: Jag är svårt bakfull idag, så jag är inte helt klar i huvudet...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bud66, post: 1073705, member: 12646"] [USER=131147]@jarnebring[/USER] Varför då? Hirscher och de andra i WC får det fäste de behöver. De är så extremt duktiga att grepp på is och balkat inte är ett problem. För mig är det helt andra spelregler som gäller. Jag behöver all hjälp jag kan få för att få fast ett par lagg när det är riktigt hårt. Och JAG anser att 917 är den skida som ger MIG det bästa isgreppet. PS: Jag är svårt bakfull idag, så jag är inte helt klar i huvudet... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Pigga pistskidor
Tillbaka
Topp