v-larsson
Aktiv medlem
Pillows och roliga berg i Sverige
Pillows... Existerar det överhuvudtaget i Sverige? Vegetationen torde göra detta fenomen omöjligt och nederbörden likaså. Om så inte är fallet så skulle någon vilja tipsa om var det finns tillgång till dessa?
En andra fråga rör var i Sverige man kan hitta naturliga lekparker? Det är altså inga parker med bigjumps jag är ute efter utan ett häftigt berg med häftiga features där endast fantasin sätter gränser. Om detta överhuvudtaget existerar vet jag inte men om så vore jag oändligt tacksam om någon skulle vilja avslöja hemliga "roliga" platser i Sverige att åka på. Drop är alltid kul, helst i olika storlekar. Allt mellan 1-10 meter.
Obs!
Lift är ett krav, men jag är inte rädd för att rasta apostlahästarna.
Tack på förhand.
En andra fråga rör var i Sverige man kan hitta naturliga lekparker? Det är altså inga parker med bigjumps jag är ute efter utan ett häftigt berg med häftiga features där endast fantasin sätter gränser. Om detta överhuvudtaget existerar vet jag inte men om så vore jag oändligt tacksam om någon skulle vilja avslöja hemliga "roliga" platser i Sverige att åka på. Drop är alltid kul, helst i olika storlekar. Allt mellan 1-10 meter.
Obs!
Lift är ett krav, men jag är inte rädd för att rasta apostlahästarna.
Tack på förhand.