Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carl_d" data-source="post: 163924" data-attributes="member: 45597"><p>"Allele" är en medlem här på freeride och jag ska berätta vad jag tycker är det klantigaste man kan göra. Året var 2005, påsklov med skinande sol och 13 grader plus vid en plats kallad Åre. Jag, offret och en till stog i kön till olympian (det var stockholms rush och mycke folk) efter ca 15 min i kön skulle vi äntligen stiga på liften och ta ett nytt åk i bräke. Då vi plaserade oss för att sätta oss skulle offret åka fram lite längre än alla andra, vi andra satte oss på sittliften medans han står framför oss tar tag i den andras skida då plötsligt liften börja lyfta. Offret försökte desperat ta sig upp genom den andras skidor men förgäves han följer med en bit tappar taget och hela liftkön plus liftvakter garvar som aldrig för. Det stackars offret ligger nu upp och ner och skrattar de va kul:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carl_d, post: 163924, member: 45597"] "Allele" är en medlem här på freeride och jag ska berätta vad jag tycker är det klantigaste man kan göra. Året var 2005, påsklov med skinande sol och 13 grader plus vid en plats kallad Åre. Jag, offret och en till stog i kön till olympian (det var stockholms rush och mycke folk) efter ca 15 min i kön skulle vi äntligen stiga på liften och ta ett nytt åk i bräke. Då vi plaserade oss för att sätta oss skulle offret åka fram lite längre än alla andra, vi andra satte oss på sittliften medans han står framför oss tar tag i den andras skida då plötsligt liften börja lyfta. Offret försökte desperat ta sig upp genom den andras skidor men förgäves han följer med en bit tappar taget och hela liftkön plus liftvakter garvar som aldrig för. Det stackars offret ligger nu upp och ner och skrattar de va kul: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Tillbaka
Topp