Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bavendal" data-source="post: 163966" data-attributes="member: 13043"><p>Jag var i tignes för 2 sommrar sedan. När jag klev på ankarliften hade värden sagt till mig att jag inte borde låta hängslena hänga å slänga på mina peak camopants, detta ignorerades självklart då värden uppenbarligen inte var vid sina sinnens fulla bruk. </p><p>När jag kom upp till avstignengsplatsen där (självklart) parken började så slängde jag nonchalant av ankaret som i sin tur nonchalant fångade mina hängslen. Som en rekyl drogs jag ned på rygg i ett jävla ryck och släpades över vallen, igenom de efterföljande plogkäpparna för att sedan nästan bli strypt av kontaktsladden som tillslut fick liften att stanna. </p><p></p><p>Efter denna händelse hade jag ingen lust att stanna i Frankrike då det hela tiden kändes som om folk garva bakom ryggen på en, vi stack till Sölden på morgonen. </p><p></p><p>Peakbrallorna å liftvärden kunde dra åt helvete också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bavendal, post: 163966, member: 13043"] Jag var i tignes för 2 sommrar sedan. När jag klev på ankarliften hade värden sagt till mig att jag inte borde låta hängslena hänga å slänga på mina peak camopants, detta ignorerades självklart då värden uppenbarligen inte var vid sina sinnens fulla bruk. När jag kom upp till avstignengsplatsen där (självklart) parken började så slängde jag nonchalant av ankaret som i sin tur nonchalant fångade mina hängslen. Som en rekyl drogs jag ned på rygg i ett jävla ryck och släpades över vallen, igenom de efterföljande plogkäpparna för att sedan nästan bli strypt av kontaktsladden som tillslut fick liften att stanna. Efter denna händelse hade jag ingen lust att stanna i Frankrike då det hela tiden kändes som om folk garva bakom ryggen på en, vi stack till Sölden på morgonen. Peakbrallorna å liftvärden kunde dra åt helvete också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Tillbaka
Topp