Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 163971" data-attributes="member: 49358"><p>Denna säsongen i Tandådalen så skulle jag och mina kompisar hoppa på en stolslift för att åka upp. Och när det va våran tur stod jag och dagdrömde lite och blev då sen. I mitt desperata försök att slippa att åka med främlingar (gud förbjude) så tryckte jag mig förbi den plastgrinden som "vaktar". När jag väl kommit förbi den hade liften redan börjat svänga runt och jag försöker då att böja kroppen åt höger så att min rumpa kom på sätet. Istället fastnar jag med höften på kanten och dras med några meter och i ultrarapid åker ner i snön. Alla stod och skrattade speciellt de heta liftvakterna som va den dagen. SÅ dom fick stanna hela liften och " hjälpa " mig upp. </p><p>" inte så lätt den första gången kanske? " Sa hon med ett garvpräglat leende.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 163971, member: 49358"] Denna säsongen i Tandådalen så skulle jag och mina kompisar hoppa på en stolslift för att åka upp. Och när det va våran tur stod jag och dagdrömde lite och blev då sen. I mitt desperata försök att slippa att åka med främlingar (gud förbjude) så tryckte jag mig förbi den plastgrinden som "vaktar". När jag väl kommit förbi den hade liften redan börjat svänga runt och jag försöker då att böja kroppen åt höger så att min rumpa kom på sätet. Istället fastnar jag med höften på kanten och dras med några meter och i ultrarapid åker ner i snön. Alla stod och skrattade speciellt de heta liftvakterna som va den dagen. SÅ dom fick stanna hela liften och " hjälpa " mig upp. " inte så lätt den första gången kanske? " Sa hon med ett garvpräglat leende. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Tillbaka
Topp