Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HARS" data-source="post: 188146" data-attributes="member: 34570"><p>var i valmeinier för nått år sedan, sol och slask och en jävla massa frenchies. däribland en gammal gubbe som vi döpte till påven eftersom han var rikigit lik och hade exakt samma pose i backen som den numera avlidne johannes paulus eller vad han hette hade när han stod och höll sina tal till folket. hursomhelst, transportsträcka, trångt och jag sicksackar förbi fransoserna. åker upp på en snövall för att göra en lite snygg vändning men upptäcker på vägen ner att en mamma med unge parkerat mitt i min linje. gör ett panikskutt åt sidan för att inte krocka och landar på rygg mitt i transporten. i samma sekund som jag landar tittar jag uppåt i backen och ser påven komma rakt emot mig med skräck i ögonen. påven kör givetvis rakt in i mig och flyger i en vacker båge över mitt huvud, fortfarande i samma böjda pose, som huggen ur sten. denna pose gör att han heller inte kan ta emot sig med armarna utan landar rakt på näsan som börjar pissa blod. jag åker fram för att hjälpa men han verkar inte fatta ett ord av vad jag säger. dock har det helt plötsligt blivit en jävla fart på gubben och han kutar upp i backen för att hämta sina skidor för att sedan ta sig ner till samlingsplatsen för den lokala pro-föreningen där de alla står å hytter med näven åt mig när jag åker förbi med grava skuldkänslor för att nästan ha dödat påven.</p><p></p><p></p><p>blev kanske lite lång den här. kanske inte överdirvet pinsam. kanske ska man ha varit där för att tycka det är roligt. men om ni bara kan föreställa er påven i pastellgrön skiddress flygandes över ert huvud så tycker ni nog också det är roligt.</p><p></p><p></p><p>edit: gjorde även exakt samma grej som gulebjorn här ovan i stanton, fastnade med ryggan i stittliften och de fick backa den några stolar för att jag skulla få hoppa av.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HARS, post: 188146, member: 34570"] var i valmeinier för nått år sedan, sol och slask och en jävla massa frenchies. däribland en gammal gubbe som vi döpte till påven eftersom han var rikigit lik och hade exakt samma pose i backen som den numera avlidne johannes paulus eller vad han hette hade när han stod och höll sina tal till folket. hursomhelst, transportsträcka, trångt och jag sicksackar förbi fransoserna. åker upp på en snövall för att göra en lite snygg vändning men upptäcker på vägen ner att en mamma med unge parkerat mitt i min linje. gör ett panikskutt åt sidan för att inte krocka och landar på rygg mitt i transporten. i samma sekund som jag landar tittar jag uppåt i backen och ser påven komma rakt emot mig med skräck i ögonen. påven kör givetvis rakt in i mig och flyger i en vacker båge över mitt huvud, fortfarande i samma böjda pose, som huggen ur sten. denna pose gör att han heller inte kan ta emot sig med armarna utan landar rakt på näsan som börjar pissa blod. jag åker fram för att hjälpa men han verkar inte fatta ett ord av vad jag säger. dock har det helt plötsligt blivit en jävla fart på gubben och han kutar upp i backen för att hämta sina skidor för att sedan ta sig ner till samlingsplatsen för den lokala pro-föreningen där de alla står å hytter med näven åt mig när jag åker förbi med grava skuldkänslor för att nästan ha dödat påven. blev kanske lite lång den här. kanske inte överdirvet pinsam. kanske ska man ha varit där för att tycka det är roligt. men om ni bara kan föreställa er påven i pastellgrön skiddress flygandes över ert huvud så tycker ni nog också det är roligt. edit: gjorde även exakt samma grej som gulebjorn här ovan i stanton, fastnade med ryggan i stittliften och de fick backa den några stolar för att jag skulla få hoppa av. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Tillbaka
Topp