Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SammeTheMan" data-source="post: 275660" data-attributes="member: 66982"><p>Detta kanske inte är det mest pinsamma som jag gjort men det är då de senaste jag gjort.</p><p>Jag var på väg upp med en lift i Dundret och så tittade jag åt höger i liften och såg några "kidz" som stod och tvekade inför ett drop på cirka en meter, jag tänkte att de var lite pinsamt (att kidzen stod och tvekade) men att innan dan är slut så lär jag väl ha passerat droppet någon gång och mycket riktigt några åk senare så tänkte jag att jag drar väl förbi droppet i brist på annat. Som sagt droppet var inte stort men jag fixade mig lite för mycket framåt-vikt och eftersom mina bindningar är lite väl löst inställda, så landade jag men bindningarna löste ut och jag flög nån meter framåt och landade i djupsnön utan att ta emot mig med armarna. Kände mig inte allt för cool efter det, men jag hoppas bara att det inte var någon från liften som såg mig, jag vet inte om jag ska se det som tur men jag fick då aldrig reda på om någon hade sett mig. :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SammeTheMan, post: 275660, member: 66982"] Detta kanske inte är det mest pinsamma som jag gjort men det är då de senaste jag gjort. Jag var på väg upp med en lift i Dundret och så tittade jag åt höger i liften och såg några "kidz" som stod och tvekade inför ett drop på cirka en meter, jag tänkte att de var lite pinsamt (att kidzen stod och tvekade) men att innan dan är slut så lär jag väl ha passerat droppet någon gång och mycket riktigt några åk senare så tänkte jag att jag drar väl förbi droppet i brist på annat. Som sagt droppet var inte stort men jag fixade mig lite för mycket framåt-vikt och eftersom mina bindningar är lite väl löst inställda, så landade jag men bindningarna löste ut och jag flög nån meter framåt och landade i djupsnön utan att ta emot mig med armarna. Kände mig inte allt för cool efter det, men jag hoppas bara att det inte var någon från liften som såg mig, jag vet inte om jag ska se det som tur men jag fick då aldrig reda på om någon hade sett mig. :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Tillbaka
Topp