Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="elfqvist" data-source="post: 275689" data-attributes="member: 54929"><p>Min vurpa är väl inte den pinsammaste,men däremot den skönaste. Jag å kompisarna körde lite pow pow i åre och så småningom började vi börja leta vägar till pisten. Efter en stunds letande så hittade vi pisten men det va ungefär 8 meter ner till pisten därifrån vi va och ett mellanting mellan stup och brant backe som avslutades med en brant kulle så att det ungefär va som ett dike. Först ut va min kompis steffe (EXTREME_8 här på fr) som började åka ner och pga att de va för djupt mellan brant å uppgång så flög han rakt ut i pisten å vurpade. Sedan var det min tur, tänkte såklart att det va konstigt att han vurpa så jag bestämde mig för att visa hur man gör. Började åka med en jädra fart nerför branten, men glömde att tänka så jag lutade mig alldrig bakåt. Så skidor fastnade i uppgången medans jag flöd rakt frammåt utan skidor rakt ut i pisten bland alla människor. Blev som att åka bil å krocka utan bilbälte; )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elfqvist, post: 275689, member: 54929"] Min vurpa är väl inte den pinsammaste,men däremot den skönaste. Jag å kompisarna körde lite pow pow i åre och så småningom började vi börja leta vägar till pisten. Efter en stunds letande så hittade vi pisten men det va ungefär 8 meter ner till pisten därifrån vi va och ett mellanting mellan stup och brant backe som avslutades med en brant kulle så att det ungefär va som ett dike. Först ut va min kompis steffe (EXTREME_8 här på fr) som började åka ner och pga att de va för djupt mellan brant å uppgång så flög han rakt ut i pisten å vurpade. Sedan var det min tur, tänkte såklart att det va konstigt att han vurpa så jag bestämde mig för att visa hur man gör. Började åka med en jädra fart nerför branten, men glömde att tänka så jag lutade mig alldrig bakåt. Så skidor fastnade i uppgången medans jag flöd rakt frammåt utan skidor rakt ut i pisten bland alla människor. Blev som att åka bil å krocka utan bilbälte; ) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamaste Vurpan
Tillbaka
Topp