Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamma åkare i Högbyn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hakman" data-source="post: 280098" data-attributes="member: 59670"><p>haha, jag såg också just de snubbarna! klockrent!</p><p></p><p>Konstigt att alla blir så upprörda, eftersom jag bara uppfattar det som ett roligt fall av att döma folk efter utseende. Det stämmer jävligt väl att det finns vissa som ser bra ut innan de ens har gjort något, medans vissa inte ser bra ut. Det kan ändå vara så att personen som ser bra ut är sämre än personen som ser dålig ut, eller vise versa. Det som ser mest kul ut är ändå när en sån här sk. "bra" snubbe åker in mot ett hopp i parken, och det ser ut på honom som om han ska dra nåt trick som man brukar se i filmer. Sen blir det bara ett straight air, utan grab eller nånting. Man kan säga att de som klär sig som proffsen får höga förväntningar på sig, även om de inte kan leva upp till dem. Dessa brukar vi som hör hemma inom surfvärlden kalla för posers; ser bra ut, är sämre. </p><p>Å andra sidan kan det - även om det är ovanligt - komma någon som ser ut att aldrig satt sin fot i parken förut, som drar en klockren 3 mute. Det kallar jag kontrast!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hakman, post: 280098, member: 59670"] haha, jag såg också just de snubbarna! klockrent! Konstigt att alla blir så upprörda, eftersom jag bara uppfattar det som ett roligt fall av att döma folk efter utseende. Det stämmer jävligt väl att det finns vissa som ser bra ut innan de ens har gjort något, medans vissa inte ser bra ut. Det kan ändå vara så att personen som ser bra ut är sämre än personen som ser dålig ut, eller vise versa. Det som ser mest kul ut är ändå när en sån här sk. "bra" snubbe åker in mot ett hopp i parken, och det ser ut på honom som om han ska dra nåt trick som man brukar se i filmer. Sen blir det bara ett straight air, utan grab eller nånting. Man kan säga att de som klär sig som proffsen får höga förväntningar på sig, även om de inte kan leva upp till dem. Dessa brukar vi som hör hemma inom surfvärlden kalla för posers; ser bra ut, är sämre. Å andra sidan kan det - även om det är ovanligt - komma någon som ser ut att aldrig satt sin fot i parken förut, som drar en klockren 3 mute. Det kallar jag kontrast! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamma åkare i Högbyn
Tillbaka
Topp