Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamma åkare i Högbyn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_Skoglund" data-source="post: 280106" data-attributes="member: 30430"><p>Shit, tråden är för mig ett riktigt lågvattenmärke för Freeride. Är inte så frekvent användare här längre men det är nu officiellt bekräftat att freeride är ett tillhåll för allt för många jerks.</p><p></p><p>Gurra69, du måste skämta med oss alla? Skidåkning oberoende skicklighetsgrad kan vara kul, oftast har de sämsta åkarna roligast, tänkt på det? Vill kidsen sen prioritera kläder och lägga pengarna på det, är det ditt problem? </p><p></p><p>Att grabbar/män har ett intresse för mode är högt förekommande idag, och det kommer bara växa. Uppenbarligen är det kläderna du stör dig på, du klagar väl inte om de har en overall från -89? </p><p></p><p>Det är Gurra69 som har för mycket tid, inte kidsen, som sitter här och beklagar sig över sin dåliga självkänsla, fruktar den nya generationens idéer och sätt att vara.</p><p>"Vi sätter därför på oss våra 2m:s lagg, vårt 20 år gamla skidställ och helt för dåliga googles sen visar vi kidsen! Fan vad häftiga vi är då.."</p><p></p><p>Denna stolta oldschooltendens och alfahanementalitet ser jag bara som ytterligare en metod att försöka nedvärdera andra och beklaga sig för att framhäva sig själv.</p><p></p><p>För det första hade nog kidsen bra mkt roligare än vad du hade den dagen</p><p>För det andra mår inte kidsen dåligt över dina klagomål, det är du som mår sämst</p><p>För det tredje är det, tro det eller ej, att folk får både klä sig och åka hur dom vill</p><p>För det fjärde, släpp finn-fem-fel-mentaliteten</p><p>För det femte, jag plogar alla backar ner </p><p></p><p>Men ärligt, är det inte roligare att glida ner i backen snygg (efter egen bedömning) än att glida ner osnygg? Nä Gurra...då sätter vi på oss blåstället och visar skitungarna att vi kan köra skiten ur dom..hoppas kidsen gråter sig till sömns. Lägg bara ner.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_Skoglund, post: 280106, member: 30430"] Shit, tråden är för mig ett riktigt lågvattenmärke för Freeride. Är inte så frekvent användare här längre men det är nu officiellt bekräftat att freeride är ett tillhåll för allt för många jerks. Gurra69, du måste skämta med oss alla? Skidåkning oberoende skicklighetsgrad kan vara kul, oftast har de sämsta åkarna roligast, tänkt på det? Vill kidsen sen prioritera kläder och lägga pengarna på det, är det ditt problem? Att grabbar/män har ett intresse för mode är högt förekommande idag, och det kommer bara växa. Uppenbarligen är det kläderna du stör dig på, du klagar väl inte om de har en overall från -89? Det är Gurra69 som har för mycket tid, inte kidsen, som sitter här och beklagar sig över sin dåliga självkänsla, fruktar den nya generationens idéer och sätt att vara. "Vi sätter därför på oss våra 2m:s lagg, vårt 20 år gamla skidställ och helt för dåliga googles sen visar vi kidsen! Fan vad häftiga vi är då.." Denna stolta oldschooltendens och alfahanementalitet ser jag bara som ytterligare en metod att försöka nedvärdera andra och beklaga sig för att framhäva sig själv. För det första hade nog kidsen bra mkt roligare än vad du hade den dagen För det andra mår inte kidsen dåligt över dina klagomål, det är du som mår sämst För det tredje är det, tro det eller ej, att folk får både klä sig och åka hur dom vill För det fjärde, släpp finn-fem-fel-mentaliteten För det femte, jag plogar alla backar ner Men ärligt, är det inte roligare att glida ner i backen snygg (efter egen bedömning) än att glida ner osnygg? Nä Gurra...då sätter vi på oss blåstället och visar skitungarna att vi kan köra skiten ur dom..hoppas kidsen gråter sig till sömns. Lägg bara ner. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamma åkare i Högbyn
Tillbaka
Topp