Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamma åkare i Högbyn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurra69" data-source="post: 280775" data-attributes="member: 27353"><p>Imponerande att det verkar vara så låg läsförståelse bland Skoglund och flera övriga. I princip alla har missat frågeställningen i tråden.</p><p></p><p>Frågan var huruvida det helt enkelt är så att många inte behärskar carvingtekniken varpå slött störtlopp blir en enkel utväg. Kan det vara så? Jag inbillar mig att gemene man hade lättare att åka på den förra generationen skidor.</p><p></p><p>Sedan, AdrenalineJunkie, jag har väl aldrig skrivit att de körde något blått hopp?? Ännu en gång som för fan måste blir den sista (!!!!!!) säger jag att man skall ha kul! Det är det viktigaste! Jag förstår nu att jag har underskattat slött, stående störtlopp! Tack var allas kritik kommer jag nu uteslutande att ägna mig åt denna fantastiska disciplin inom skidåkningen!</p><p></p><p>Sluta missförstå, felcitera och haka upp er på delar av första inlägget. Visa att ni kan diskutera och föra en diskussion framåt istället för att hela tiden kasta skit på trådskaparen, dvs jag. Ni tycker att jag kastar skit på åkarna, borde inte ni i så fall visa att ni är bättre? Om ni nu anser att jag är så fel ute??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurra69, post: 280775, member: 27353"] Imponerande att det verkar vara så låg läsförståelse bland Skoglund och flera övriga. I princip alla har missat frågeställningen i tråden. Frågan var huruvida det helt enkelt är så att många inte behärskar carvingtekniken varpå slött störtlopp blir en enkel utväg. Kan det vara så? Jag inbillar mig att gemene man hade lättare att åka på den förra generationen skidor. Sedan, AdrenalineJunkie, jag har väl aldrig skrivit att de körde något blått hopp?? Ännu en gång som för fan måste blir den sista (!!!!!!) säger jag att man skall ha kul! Det är det viktigaste! Jag förstår nu att jag har underskattat slött, stående störtlopp! Tack var allas kritik kommer jag nu uteslutande att ägna mig åt denna fantastiska disciplin inom skidåkningen! Sluta missförstå, felcitera och haka upp er på delar av första inlägget. Visa att ni kan diskutera och föra en diskussion framåt istället för att hela tiden kasta skit på trådskaparen, dvs jag. Ni tycker att jag kastar skit på åkarna, borde inte ni i så fall visa att ni är bättre? Om ni nu anser att jag är så fel ute?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamma åkare i Högbyn
Tillbaka
Topp