Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jannes" data-source="post: 1022416" data-attributes="member: 126207"><p>Nja, inte är väl detta den enda tråden som drar iväg långt ifrån vad den ursprungligen var ämmad för. Men eftersom jag ändå är en av dem som har bidragit till att tråden fullkomligen skenat iväg så kommer här mitt lilla bidrag till att få den på plats igen. Om en viss redaktör på en viss skidtidning varje år får en fribiljett av ett kanadensiskt helikopteråkningsföretag mot att han på några uppslag i tidningen berättar om hur fantastiskt det var, så kan jag ta det. År efter år. Det jag däremot inte kan ta är att åkare är sponsrade av Red Bull som drar in sina stålar på unga människor som står utanför Konsum å röker. Vilken vuxen människa dricker sånt? Förutom de människor som själva är sponsrade av nämnda produkt. Drycken innehåller det jävligt jobbiga ämnet Taurin, som har pulshöjande effekter, därav känslan att känna sig "pigg". Men som alla människor vet som överhuvudtaget har hållit på med någon typ av idrott på lite högre nivå än kanske innebandykompisgänget från förr, så är ju hjärtat och pulsen ingenting man liksom skojar bort. Det gör Red Bull! </p><p>Oj vad jag gled från tråden, hoppsan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jannes, post: 1022416, member: 126207"] Nja, inte är väl detta den enda tråden som drar iväg långt ifrån vad den ursprungligen var ämmad för. Men eftersom jag ändå är en av dem som har bidragit till att tråden fullkomligen skenat iväg så kommer här mitt lilla bidrag till att få den på plats igen. Om en viss redaktör på en viss skidtidning varje år får en fribiljett av ett kanadensiskt helikopteråkningsföretag mot att han på några uppslag i tidningen berättar om hur fantastiskt det var, så kan jag ta det. År efter år. Det jag däremot inte kan ta är att åkare är sponsrade av Red Bull som drar in sina stålar på unga människor som står utanför Konsum å röker. Vilken vuxen människa dricker sånt? Förutom de människor som själva är sponsrade av nämnda produkt. Drycken innehåller det jävligt jobbiga ämnet Taurin, som har pulshöjande effekter, därav känslan att känna sig "pigg". Men som alla människor vet som överhuvudtaget har hållit på med någon typ av idrott på lite högre nivå än kanske innebandykompisgänget från förr, så är ju hjärtat och pulsen ingenting man liksom skojar bort. Det gör Red Bull! Oj vad jag gled från tråden, hoppsan... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp