Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 597349" data-attributes="member: 58561"><p>en uppmärksam och tragisk iakttagelse. skummad igenom tidningen på min fem minuter långa lunchrast på jobbet idag, men månne var det inte länge nog för att täcka 100 (?) sidor Åka Skidor.</p><p></p><p>en annan tragisk grej är att de inte ens bemödar sig med att skriva nya artiklar när de skriver om ställen de redan har reportage på. läser inte tidningen längre, men minns en lista (oväntat) på nåt som hade med st anton (tror jag) att göra, där stora delar av texten var direkt tagna ur en artikel från året innan. jag har bra minne för sånt, och dubbelkollade.</p><p></p><p>har man inte ens respekt nog för sina läsare för att skriva tre nya rader utan gamla reportage som referens så bör man överväga annan karriär. eller?</p><p></p><p>man börjar ju undra hur diskussionen gått på redaktionen där... "ja fan, anton har vi en artikel om från i fjol, så klipp och klistra, och kasta om lite, så är det ingen som märker. eller så är vi riktigt luriga och tar från artikeln för två år sedan!".</p><p></p><p>vad bitter jag verkar nu...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 597349, member: 58561"] en uppmärksam och tragisk iakttagelse. skummad igenom tidningen på min fem minuter långa lunchrast på jobbet idag, men månne var det inte länge nog för att täcka 100 (?) sidor Åka Skidor. en annan tragisk grej är att de inte ens bemödar sig med att skriva nya artiklar när de skriver om ställen de redan har reportage på. läser inte tidningen längre, men minns en lista (oväntat) på nåt som hade med st anton (tror jag) att göra, där stora delar av texten var direkt tagna ur en artikel från året innan. jag har bra minne för sånt, och dubbelkollade. har man inte ens respekt nog för sina läsare för att skriva tre nya rader utan gamla reportage som referens så bör man överväga annan karriär. eller? man börjar ju undra hur diskussionen gått på redaktionen där... "ja fan, anton har vi en artikel om från i fjol, så klipp och klistra, och kasta om lite, så är det ingen som märker. eller så är vi riktigt luriga och tar från artikeln för två år sedan!". vad bitter jag verkar nu... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp