Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 599159" data-attributes="member: 33485"><p>Ursäkta mig min ohövflige herre men jag med flera har både fullface, ryggplatta och numera även krökta skidor och åker en hel jättemassa på mindre orter, varför trängas?</p><p></p><p>Dagens "puderparadis" verkar ju, enligt tidningar, vara dit alla far för att vara onyktra ett par månader för att sedan åka hem och berätta om hur mycket snö det finns i alperna jämfört med skåne. Jag menar, snövallarna på väg hem från galna kängrun är ju faktiskt sjukt höga? Och Åre är bäst i Sverige, trots den där detaljen med snö, Jon hänger ju där och dippan måste vara, i särklass, bästa stället i landet för några bägare efter en hård skiddag?</p><p></p><p>Ja, och så ställena/resorna vi vanliga dödliga säsongare kan glömma att skrapa ihop pengar till...</p><p></p><p>Tycker även att ÅS får ta lite väl mycket skit här, ta det för vad det är - en skidtidning för gemene man.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 599159, member: 33485"] Ursäkta mig min ohövflige herre men jag med flera har både fullface, ryggplatta och numera även krökta skidor och åker en hel jättemassa på mindre orter, varför trängas? Dagens "puderparadis" verkar ju, enligt tidningar, vara dit alla far för att vara onyktra ett par månader för att sedan åka hem och berätta om hur mycket snö det finns i alperna jämfört med skåne. Jag menar, snövallarna på väg hem från galna kängrun är ju faktiskt sjukt höga? Och Åre är bäst i Sverige, trots den där detaljen med snö, Jon hänger ju där och dippan måste vara, i särklass, bästa stället i landet för några bägare efter en hård skiddag? Ja, och så ställena/resorna vi vanliga dödliga säsongare kan glömma att skrapa ihop pengar till... Tycker även att ÅS får ta lite väl mycket skit här, ta det för vad det är - en skidtidning för gemene man. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Pinsamt, Åka Skidor!
Tillbaka
Topp